16. nov. 2016 Jagger Min vurdering: Burgeren fra Jagger, er flere steder blevet nævnt som noget af det bedste i København. Jeg må indrømme at jeg ikke helt er med på den bølge, der falder på halen over nivauet på Jagger. Bevares, det er en veltilberedt burger, men der manglede lige det sidste for at skinne igennem. Dog formår de at lave… Jagger
15. okt. 2016 Froggy’s Café Min vurdering: Bacon/Cheese burgeren fra Froggy’s Café er faktisk en vellykket café-burger. Selvom fyldet i burgeren var meget almindeligt og måske til den lidt kedelige side, så var jeg overrasket over helhedsoplevelsen. Flot servering, fantastiske fritter, god mayo og ikke mindst SPRØD bacon. Besøget på Froggy’s Café var det første i flere år, og faktisk første gang jeg skulle… Froggy’s Café
7. okt. 2016 Burger Anarchy Min vurdering: Homer burgeren har længe været én af mine favoritter på Burger Anarchy, og den skulle derfor naturligvis ikke snydes for en anmeldelse. Burgeren holder hele vejen igennem, selvom den er lidt mere “almindelig” end deres andre varianter. Bøffen er som altid fantastisk, og med byens lækreste og sprødeste løgringe, er man godt igang med en RIGTIG… Burger Anarchy
17. sep. 2016 Roeds Brasserie Min vurdering: Burgeren på Roeds Brasserie koster 125,00 kr. inkl. fritter og dip. En ganske fair pris, for en oplevelse der ikke ud over det sædvanlige. Faktisk var burgeren måske lidt under niveau for en god café burger, men i det store hele var jeg faktisk tilfreds. Især deres dip og fyld i burgeren, gjorde at karakteren nok… Roeds Brasserie
13. sep. 2016 Burger Anarchy Min vurdering: O-Ren Ishii er Burger Anarchys “september burger”. En noget anderledes burger end hvad jeg er vant til, men helt sikkert en velsmagende en af slagsen. Helt klart med inspiration fra det asiatiske køkken, lykkedes det faktisk at lave en burger der igen er velsmagende hele vejen igennem. Ikke deres bedste burger til dato, men helt sikkert… Burger Anarchy
23. aug. 2016 Marcello’s Min vurdering: Rösti burgeren fra Marcello’s kan godt være med fremme i feltet af “bedre café burgere” i Odense. Den er ikke ringe, men den er heller ikke fantastisk. Bøffen er til gengæld stegt med en rigtig god grillsmag, og det sprøde fra løgring og rösti passer godt ind i sammensætningen af burgeren. En rigtig fin café burger,… Marcello’s
21. aug. 2016 Burger Anarchy Min vurdering: Mr. Chang er navnet på Burger Anarchys søndags burger, bedre kendt som The Hangover burger. Burgeren gør sit arbejde godt, og de sprøde vinegar fries i burgeren gør det godt i spil med spejlægget. Trænger du til en seriøs god burger, så er Mr. Chang helt sikkert en smagsprøve værdig. Ikke deres bedste burger til dato, men… Burger Anarchy
6. aug. 2016 Duck It Min vurdering: Burgeren fra Duck It, var den anden burger fra Copenhagen Street Food som jeg prøvede. Burgeren er velsmagende, og ande-kødet er super lækkert og meget mørt. En veludført burger, der også kan prale med at se godt ud. Hvis du er til en anderledes burger, med lidt andet fyld end bøf, vil jeg helt sikkert anbefale… Duck It