14. apr. 2017 Burger Anarchy Min vurdering: Leonidas er Burger Anarchys “påske” burger i april. Burgeren med lam er yderst vellykket og en overraskende god oplevelse. Kødet var saftigt, og vigtigst af alt, det smagte som lam skal smage. Derudover var de syltede peberfrugter og skalotteløg et godt valg. Sammensætningen af burgeren var god og meget velsmagende. Er du til lam vil jeg… Burger Anarchy
7. mar. 2017 Mash Min vurdering: Mash er kommet til Odense, og deres bud på en burger er desværre ikke på højde med andre burgersteder i Odense. Bøffen som burde løfte burgeren til nye højder, var ikke bedre end andre steder. Der manglede fyld og fritterne var under middel. Chilifritter + chilimayo var et dårligt valg efter min mening og burgeren var… Mash
4. mar. 2017 Burger Anarchy Min vurdering: Kato er månedens burger i marts hos Burger Anarchy. Jeg blev ret begejstret for valg af fyld, og med teriyaki pulled and var burgeren et rigtig godt bekendtskab. Anden var mør og saftig, mayon i burgeren var dog lidt anonym, relishen var frisk, men smagte en anelse for meget af lime til min smag. En god karakter,… Burger Anarchy
19. feb. 2017 Burger Anarchy Min vurdering: Burger Anarchys nye menukort er under test, og denne gang blev Dexter Morgan udvalgt som den heldige. Desværre levede den ikke op til mine forventninger, hvor især den meget anonyme trøffel smag var årsagen. Burgeren er som sædvanlig flot præsenteret, men jeg synes desværre den blev for “almindelig og kedelig” i smagen. Dermed ikke sagt den… Burger Anarchy
16. feb. 2017 Kuhstall Wagrain Min vurdering: Kuhstall i Wagrain laver en ganske fin burger. Den er ikke fantastisk, og mangler dog lidt for at være anbefalelsesværdig. Burgeren smager godt, dog med lidt for anonym bøf smag. Den vinder dog lidt point ved en hjemmelavet brioch bolle og perfekt vejr. Kedelig mayo til anonyme fritter gør at helhedsoplevelsen ikke er rigtig god. På… Kuhstall Wagrain
1. feb. 2017 Burger Anarchy Min vurdering: På Burger Anarchys nye menukort er der en masse nye og spændende burgere. Én af dem er El Diablo. Den nye kyllinge-burger er stærk, velsmagende og super saftig. Burgeren rammer plet i mit hjerte, da jeg har en forkærlighed for stærk mad. Udover sved på panden, giver burgeren også gode smagsoplevelser, og især kyllingen er stegt… Burger Anarchy
25. jan. 2017 Gasoline Grill Min vurdering: Efter megen snak om Gasoline Grill, blev stedet min næste anmeldelse. Jeg indrømmer blankt at jeg var meget spændt efter den massive omtale af stedet, og jeg må indrømme at jeg ikke er tæt på at udråbe den til en af Verdens Bedste Burgere, som Bloomberg har gjort. Burgeren smager vildt godt, og helhedsoplevelsen er god,… Gasoline Grill
10. dec. 2016 Burger Anarchy Min vurdering: “Loke” er månedes burger hos Burger Anarchy og forsøget på en juleburger er ikke så vellykket som jeg havde håbet. En god burger, men med lidt for kedelige smagsoplevelser. Jeg manglede julestemningen i burgeren, hvor man tidligere har valgt noget lidt mere traditionelt med blandt andet rødkål. Jeg kan denne gang ikke give en topkarakter til… Burger Anarchy