3. aug. 2016 The Bird Min vurdering: The Bird er helt sikkert ét af Berlins bedre burger steder. Jeg blev mæt, jeg blev overrasket og jeg blev glad. En helt iorden burger, men næste gang vil jeg vælge min bøf medium. Jeg vil ikke give The Bird topkarakter. Mayoen manglede lidt og bollen og fyldet kunne der være kælet lidt mere for. Men… The Bird
14. jul. 2016 Burger Anarchy Min vurdering: Stella Calvin burgeren fra Burger Anarchy sidder lige i skabet. Det er deres juli-burger og den er lavet med vildsvin, citrontimian mayo, kirsebær/løg kompot, squash fritter og hjertesalat. Især burgerens kirsebær/løg kompot gør det rigtig godt. En burger som oven i købet får en Top-anbefaling med på vejen. Den nye “månedens burger” fra Burger Anarchy skulle… Burger Anarchy
5. jul. 2016 Cocks & Cows Min vurdering: Cock’s and Cows kan prale med titlen som Københavns bedste burger anno 2016 ifølge aok.dk. Derfor var mine forventninger store inden besøget. Desværre blev mine forventninger ikke indfriet i denne omgang. Bøffen manglede smag, og “The Governator” lød mere lækker end den faktisk var. Løgringene i burgeren var ikke fantastiske, og ødelagde mere end de gavnede.… Cocks & Cows
4. jul. 2016 MAD Min vurdering: MAD laver en helt fair burger, uden at brage igennem med topkarakter. De har et flot udvalg og har blandt andet også en Kobe burger på menukortet. Deres MAD Classic Burger får en middel karakter og deres baconnaise er et anderledes indspark af forskellige mayo’er. MAD er en forkortelse af Modern American Diner, og har et… MAD
4. jul. 2016 FatBurger Min vurdering: FatBurger, som er en del af Copenhagen Street Food på Papirøen, laver en super lækker og enkel burger. De formår at lave en burger der er meget smagfuld og en lækker bøf der næsten smelter på tungen. Fritterne og mayoen fra Copper and Wheat er et must som tilbehør. Top-anbefaling herfra. En af dagene i København, skulle middagsmaden… FatBurger
3. jul. 2016 Burger & Bun Min vurdering: Burger & Bun var et af de bedre burger steder i København på vores tur. Flere kalder det Københavns flotteste burgerlokaler. Den største overraskelse var deres mayo’er. En chili-mayo og en estragon-mayo var begge rigtig gode og tydeligvis hjemmelavede. Især den tørsaltede bacon gjorde et godt indtryk i deres American Burger med 170 gr. grillet bøf… Burger & Bun
3. jul. 2016 Café 8tallet Min vurdering: Burgeren fra Café 8tallet er en gedigen sammensætning af chili-mayo, syltede løg, cheddar og bacon. Burgeren gjorde dog ikke imponerende indtryk, og vil nok ikke være meget anderledes end mange andre café burgere fra andre caféer. En middel præstation, som bestemt var værd at spise. Vores næste stop på vores Burger tur i København gik til… Café 8tallet
2. jul. 2016 Sliders Min vurdering: Sliders er ikke bare burgere. De er små, lækre og store smagoplevelser. Der er ikke mange mundfulde i deres små sliders, men man formår alligevel og få en satans masse mund-oplevelser og en mæthedsfornemmelse. Er du i København? Så smut ind forbi Sliders – det vil du helt sikkert ikke fortyde. Sliders får en velfortjent Top-anbefaling.… Sliders