23. sep. 2017 Cafe Mauritz Min vurdering: Cafe Mauritz laver en helt almindelig og desværre lidt kedelig burger. Udvalget er stort, men umiddelbart var indtrykket af burgeren som helhed, lidt under middel. Bøffen var stegt lidt til den grå side, dog uden den store smag og burger dressingen var meget anonym. Den hjemmelavede bolle med rosmarin, var faktisk den bedste oplevelse ved besøget.… Cafe Mauritz
4. maj. 2017 Café Chino Min vurdering: BBQ burgeren på Café Chino er en godkendt café burger, dog uden at brage igennem med en topkarakter. Bøffen var stegt okay, men var gennemstegt flere steder, og rosa nogen steder. BBQ-saucen var krydret, men mindede mest af alt om en spicy ketchup. Bollen var ret bastant, men ellers sød og smagfuld. Stemningen på Café Chino er… Café Chino
22. feb. 2017 Café Kræz Min vurdering: Burgeren på Café Kræz, lever ikke op til definitionen på en god café burger. Jeg var skuffet over helhedsoplevelsen. Bøffen var gennemstegt og uden smag, fyldet var smagsløst og uden punch. Mayo’erne var alt for almindelige. Mangler du en lækker café burger i Odense, er der flere andre steder som vil være et bedre alternativ. Café Kræz… Café Kræz
15. okt. 2016 Froggy’s Café Min vurdering: Bacon/Cheese burgeren fra Froggy’s Café er faktisk en vellykket café-burger. Selvom fyldet i burgeren var meget almindeligt og måske til den lidt kedelige side, så var jeg overrasket over helhedsoplevelsen. Flot servering, fantastiske fritter, god mayo og ikke mindst SPRØD bacon. Besøget på Froggy’s Café var det første i flere år, og faktisk første gang jeg skulle… Froggy’s Café
17. sep. 2016 Roeds Brasserie Min vurdering: Burgeren på Roeds Brasserie koster 125,00 kr. inkl. fritter og dip. En ganske fair pris, for en oplevelse der ikke ud over det sædvanlige. Faktisk var burgeren måske lidt under niveau for en god café burger, men i det store hele var jeg faktisk tilfreds. Især deres dip og fyld i burgeren, gjorde at karakteren nok… Roeds Brasserie
23. aug. 2016 Marcello’s Min vurdering: Rösti burgeren fra Marcello’s kan godt være med fremme i feltet af “bedre café burgere” i Odense. Den er ikke ringe, men den er heller ikke fantastisk. Bøffen er til gengæld stegt med en rigtig god grillsmag, og det sprøde fra løgring og rösti passer godt ind i sammensætningen af burgeren. En rigtig fin café burger,… Marcello’s
3. jul. 2016 Café 8tallet Min vurdering: Burgeren fra Café 8tallet er en gedigen sammensætning af chili-mayo, syltede løg, cheddar og bacon. Burgeren gjorde dog ikke imponerende indtryk, og vil nok ikke være meget anderledes end mange andre café burgere fra andre caféer. En middel præstation, som bestemt var værd at spise. Vores næste stop på vores Burger tur i København gik til… Café 8tallet
4. jun. 2016 Eydes Gastro Pub Min vurdering: Eydes BBQ burger er en fin café burger. En anonym aioli og lidt kedelige pommes fritter. Broiche bollen var lidt tør, men bøffen havde en fin smag. Jeg fik hvad jeg forventede af en burger på denne type café. Endnu et besøg på et af de utallige caféer i Odense, og denne gang på Eydes. Vejret… Eydes Gastro Pub