6. aug. 2016 Duck It Min vurdering: Burgeren fra Duck It, var den anden burger fra Copenhagen Street Food som jeg prøvede. Burgeren er velsmagende, og ande-kødet er super lækkert og meget mørt. En veludført burger, der også kan prale med at se godt ud. Hvis du er til en anderledes burger, med lidt andet fyld end bøf, vil jeg helt sikkert anbefale… Duck It
5. jul. 2016 Cocks & Cows Min vurdering: Cock’s and Cows kan prale med titlen som Københavns bedste burger anno 2016 ifølge aok.dk. Derfor var mine forventninger store inden besøget. Desværre blev mine forventninger ikke indfriet i denne omgang. Bøffen manglede smag, og “The Governator” lød mere lækker end den faktisk var. Løgringene i burgeren var ikke fantastiske, og ødelagde mere end de gavnede.… Cocks & Cows
4. jul. 2016 MAD Min vurdering: MAD laver en helt fair burger, uden at brage igennem med topkarakter. De har et flot udvalg og har blandt andet også en Kobe burger på menukortet. Deres MAD Classic Burger får en middel karakter og deres baconnaise er et anderledes indspark af forskellige mayo’er. MAD er en forkortelse af Modern American Diner, og har et… MAD
4. jul. 2016 FatBurger Min vurdering: FatBurger, som er en del af Copenhagen Street Food på Papirøen, laver en super lækker og enkel burger. De formår at lave en burger der er meget smagfuld og en lækker bøf der næsten smelter på tungen. Fritterne og mayoen fra Copper and Wheat er et must som tilbehør. Top-anbefaling herfra. En af dagene i København, skulle middagsmaden… FatBurger
3. jul. 2016 Burger & Bun Min vurdering: Burger & Bun var et af de bedre burger steder i København på vores tur. Flere kalder det Københavns flotteste burgerlokaler. Den største overraskelse var deres mayo’er. En chili-mayo og en estragon-mayo var begge rigtig gode og tydeligvis hjemmelavede. Især den tørsaltede bacon gjorde et godt indtryk i deres American Burger med 170 gr. grillet bøf… Burger & Bun
3. jul. 2016 Café 8tallet Min vurdering: Burgeren fra Café 8tallet er en gedigen sammensætning af chili-mayo, syltede løg, cheddar og bacon. Burgeren gjorde dog ikke imponerende indtryk, og vil nok ikke være meget anderledes end mange andre café burgere fra andre caféer. En middel præstation, som bestemt var værd at spise. Vores næste stop på vores Burger tur i København gik til… Café 8tallet
2. jul. 2016 Sliders Min vurdering: Sliders er ikke bare burgere. De er små, lækre og store smagoplevelser. Der er ikke mange mundfulde i deres små sliders, men man formår alligevel og få en satans masse mund-oplevelser og en mæthedsfornemmelse. Er du i København? Så smut ind forbi Sliders – det vil du helt sikkert ikke fortyde. Sliders får en velfortjent Top-anbefaling.… Sliders
2. jul. 2016 Fusion Køkken Min vurdering: En stor skuffelse med disse tre sliders. Lever ikke op til forventningerne eller til nogen af de andre burger steder jeg har været. Især fyld får en meget lav karakter. Inden vi skulle til København var aftalen det skulle være en kombineret Coldplay/burger tur. Min kæreste fandt derfor en deal med tre små sliders, pomfritter og… Fusion Køkken